රේල් පාර දිගේ පළවෙනි කොටස හැමෝම කියවන්න ඇති කියලා හිතනවා. අපේ ගමනේ දෙවැනි කොටස ගැන එහෙම නැත්තම් කඩුගන්නාව සිට සිංහ කට දක්වා ගමන ගැන කියන්න තමා මේ ලිපිය වෙන් වෙන්නේ.
කොළඹින් උදේ 5.55 ට පිටත් වෙන පොඩි මැණිකේ එදා කඩුගන්නාවට එනකොට 9.00 විතර වෙන්න ඇති. කොළඹින් ආපු කට්ටියට බඩගිනියි කියලා කඩුගන්නාව නගරයේ අවන්හලකට ගියා ගියාමයි පැයකට විතර එලියට ආවේ නැහැ. ඒ අතරේ දිස්නේ දිදී පායලා තිබ්බ සූර්ය දිවිය රාජයා වලාකුළු අතරේ හැංගිලා අඩන්න ගත්තේ අපේ කට්ටියත් අඩවමින්.
[ සැමගේ හිත සුව පිණිස පින්තූර හොරකමේ ගියෙමි. විශාල කර බැලීම සඳහා පින්තූරය වෙනත් ටැබ් එකක විවෘත කරගන්න. පින්තූර අයිති කරුවන්ට පිං! ]
|
කඩුගන්නාව දුම්රියපොළ දෙස හැරී බැලුවෙමු |
සමහරු වැස්සට තෙමෙන්න බයේ අලුත් කුඩත් ගත්තලු. මෙන්න බලන්න අලුත් කුඩ වල ලස්සන.
|
අළුත් කුඩ ටික එක තැනක |
කුඩ කියනකොට අපේ දීපානි අක්කගේ බලු කුඩේ අමතක නොකර කොහොමද? මෙන්න දීපානි අක්කා featuring බලු කුඩය.
"බිංගෙයක් ඇතුලෙදි දුම්රියක් මුණගැහෙන එක හරිම අපූරු,ත්රාසජනක ඒ වගේම භයංකාර අත්දැකීමක්. බොහොමදෙනෙක් අනතුරට පත්වෙන්නෙ ඒ වගේ වෙලාවක අනවශ්ය විදියට කලබල වීමෙන්.
දුම්රියක් සාමාන්යෙයන් බිම්ගෙයකට ඇතුල් වෙන්න කලින් නලාව නාදකරනවා. කවුරුහරි ඇතුලෙ ඉන්නවනම් එයාට අනතුරු අඟවන්න. එහෙම වෙලාවට කරන්න තියෙන්නෙ කල්පනාවෙන් මාර්ගයේ අයිනටම වෙලා පුලුවන්නම් හැකිතරම් පහත් වෙලා හෝ බිත්තිය අයිනටම වෙලා දුම්රිය යනතුරු ඉවසීමෙන් සිටීම.මේ කොහොම වුනත් බිම්ගෙයක් තුල දුම්රියක් ගමන්කරන විට රැඳී සිටීම කිසිසේත්ම නොකලයුතු දෙයක්. එය ක්රම කිහිපයක් නිසා මරණිය වනවා.
- කෙලින්ම හෝ ඇඳුමක් පැටලීම නිසා ඔබ දුම්රියේ ගැටීමට පුලුවන්
- ඉන්ධන දහනයෙන් පිටවන කාබන්මොනොක්සයිඩ් විශ වීමෙන් මරණයට පත්වන්න ඉඩක් තිබෙනවා
- බිම්ගෙවල් තුල වෙසෙන ඇතැම් විසකුරු සතුන්(විශෙෂයෙන් බිම්ගෙවල් වල අඳුරු බිත්ති අතර හෝ අහුමුලුවල) මගින් ඔබට අනතුරු වන්නට පුලුවන්
- ඇතැම් නොහික්මුණු මගීන්ගේ පාපහරක් ආදියෙන් ඔබ බියවී අනතුරක් වන්නටත් පුලුවන්.
ඒ නිසා මෙවන් ගමන් වලදී අතිශයින් ප්රවේශම් සහගත වියයුතුයි. බිංගෙයක් තුලය පිවිසීමට පෙර දුම්රියක් ඒ තුල හමුනොවේයැයි තහවුරු කරගැනීම ඉතා වැදගත්. විශේෂයෙන් දිගින් වැඩි බිම්ගෙවල් තුලදි.
සැබැවින්ම රේල් හයික් යනු ඉතා හොඳ සිහියෙන් සහ අවධානයෙන් සිදුකල යුත්තක්. රේල් හයික් යනු පික්නික් හෝ විනෝද ගමන් නොවේ. පුංචි අතපසුවීමක් මහා ඛේදවාචකයකින් අවසන් වන්නට පුලුවන් නිසා ප්රවේශම ඉතා වැදගත්!!!"
මේ දේවල් වලට අමතරව අපි මේ පෙරහුරුවේදී තව බොහෝ දේවල් ඉගෙන ගත්තා.
- බිම් ගෙවල් ඇතුළේදී කිසිම විටක දෙතුන් දෙනා එක පොදියට ගමන් කිරීම නොකළ යුත්තක්. හේතුව තමා හදිස්සියේ වත් දුම්රියක් පැමිණියහොත් හැමෝම එක පාර රේල් පාරෙන් අයින් වෙන්න ගිහින් අනතුරක් වෙන්න ඉඩ කඩ පැවතීම.
- බිම් ගෙයක් ඇතුළතදී එකිනෙකා පිටිපස ගමන් කල යුතුයි. එසේම දෙදෙනෙක් අතර සැලකිය යුතු පරතරයක් තබා ගත යුතුයි.එවිට කෝච්චියක් හදිසියේ මතු වුණොත් අයින් වෙන්න ඉඩ තියෙනවා.
- අනිවාර්යෙන් හොඳ ආලෝකයක් ඇති විදුලි පන්දමක් ඔබ සතුව තිබිය යුතුයි.
මේ පාඩම් ඉගෙන ගන්නා අතරතුර කට්ටිය ෆොටෝ ගන්නත් අමතක කලේ නැහැ.
|
ටෝච් එකක් ගෙනියන්න කියන්නේ මෙන්න මේ නිසා |
ලස්සන මීවන ශාක ගොන්නක් අපිට දැකගන්න ලැබුණා මේ බිම් ගෙය ඇතුලෙදි.
|
අංක 11 ඇතුලේ මීවන |
මේ බිම් ගෙයින් පිටවෙලා අපි වැස්සේම ගමන් ආරම්භ කරනවා.
|
වැස්සේම ඉදිරියට |
වැස්සේ රේල් පාරේ ගමන් කරන එක නම් අනතුරුදායක දෙයක්. ලිස්සන්න පුළුවන්. ඒ වගේම කූඩැල්ලන්ගෙන් දැඩි ප්රහාර එල්ල වෙනවා. ඒක නිසා සපත්තු සහ මේස් අනිවාර්යෙන් පළදින්න. සපත්තු පළදින්න කලින් අත් කකුල් වල සබන් ගාගෙන යන්න පුළුවන් නම් තවත් හොඳයි.
ඒ වගේම ඇවිදිනකොට වැස්ස වෙලාවට නම් සිල්පර උඩ ඇවිදින එක ආරක්ෂිතයි. බිමින් ඇවිද්දොත් අර ත්රස්තවාදීන් ගෙන් බේරෙන්න බැහැ. හැබැයි රේල් පාර මැදින් නම් ඇවිදින්න එපා. එකිනෙකා පිටි පස්සේ රේල් පාරේ සිල්පර කොටන් අයිනෙන් අඩිය තියමින් ඇවිදින්න. මේ වෙනකොට මීදුම නිසා ඉදිරියට අඩි 50 ක් වත් අපිට පෙනුනේ නැහැ. ඉස්සරහින් කෝච්චියක් ආවොත් පෙනෙන්නේ ළඟටම ආවට පස්සේ.
|
කොහොමද මීදුම? |
මීදුම කපාගෙන ඉදිරියට ඇදෙන අපේ කණ්ඩායමට මීළඟට දකින්න ලැබෙන්නේ සිංහ කට.
|
මීදුම අතරින් සිංහ කට |
මෙතනට සුද්දා සිංහ කට නැතිනම් Lion's Mouth කියලා කිව්වේ ඇයි කියලා හිතාගන්න පුළුවන් නෙව කට්ටියට. මෙතන අපි නැවතිලා කාලා බීලා විවේක ගත්තා.
|
සිංහ කටේ විවේකයෙන් |
කාලා බීලා හිටියා විතරක් නම් මදෑ. කට්ටිය හරි හරියට පින්තුරත් ගත්තා.
|
සිංහ කට ඉදිරියේ සිල්පර කොටන් මත |
මේ මම. ඈතින් පෙන්නේ වැලමිටි වංගුව. කොළඹ නුවර පාරේ වැලමිටි වංගුව. දන්නවනේ හැමෝම.
|
මීදුම සහ deeps |
පිස්සෝ තුන් දෙනෙක්.
|
පුළුවන්ද අඳුර ගන්න? |
මෙතන නම් හැමෝම ඉන්නවද කොහෙද ගත්ත කෙනා හැර.
|
සිංහ කට ඇතුළේ |
ඔන්න ඔහොම විවේක සුවයෙන් කාලය ගත කරනකොට තමා මෙන්න මෙයා අලි පස්ස ඇතුළෙන් එබිකම් කරන්නේ.
|
අලියෙක්ගෙ පස්ස අස්සෙන් කෝච්චියක් |
අලි පස්ස අස්සෙන් ආපු කෝච්චිය අපිව පහු කරගෙන යනවා හූවක් තියාගෙනම. ගොඩක් දුම්රිය රියදුරන් අපි දැක්කම නලාව ශබ්ද කළා. බැරි වෙලාවත් එකෙක් අහුවුනොත් කාට කියන්නද.
|
ටටා බායි අපි යනවා අපේ ගමන පාඩුවේ |
එයා සිංහ කට පහු කරගෙන උඩරට පැත්තට යනකොට අපි ආපහු පාරට බැස්සා අලි පස්ස බලන්න යන්න.
|
සිංහ කට ඔස්සේ උඩ රට බලා |
මීළඟ ලිපියෙන් අලි පස්ස බලන්න යමු.
මීළඟ ලිපි
නියමයිනේ....
ReplyDeleteඅවදානම + විනෝදය ඔක්කොම රේල් හයික් වල තියෙනවා වගේ..
ReplyDeleteඕව් ඕව් ඔක්කොම තියනවා!
ReplyDeleteමරු.
ReplyDeleteබලමු බලමු. නියම ට්රිප් එකක් නේ. ඊලඟ පාර යනකොට මාවත් එක්කන් යන්න අමතක කරන්නෙපා.
ReplyDeleteශහ්! යන්න ඕනෙ රේල් හයික් එකක්!
ReplyDeleteස්ටේෂන් ඒජන්ට් කියන මූවි එක මතක් වුණා.. :) මූවි එක නම් රේල් හයිකින් ගැන නොවුනත්, ඒ ගැන යන්තම් තියෙනවා වගේ මතකයි...
ReplyDeletehttp://www.youtube.com/watch?v=SoqaZX1QcdI&feature=related
ස්ටේෂන් ඒජන්ට් කියන මූවි එක මතක් වුණා.. :) මූවි එක නම් රේල් හයිකින් ගැන නොවුනත්, ඒ ගැනත් යන්තම් තියෙනවා වගේ මතකයි...
ReplyDeletehttp://www.youtube.com/watch?v=SoqaZX1QcdI&feature=related
@gcwickz ට නම් මේක දැක්කම පිස්සු හැදෙයි. හොයාගෙන බලන්න ඕනේ ෆිල්ම් එක. ලස්සනයි වගේ
ReplyDelete:) ඉස්සරහට රේල් හයික් රැල්ලක් ඒවි වගේ
ReplyDeleteඅපිත් යනවා යකඩ යකා කස්ටිය මේ 17 වෙනිදා.
ReplyDeleteශෝක් ශෝක් !! ඔයාලා කොහෙද යන්නේ?
ReplyDeleteඅපිත් යනවා යකඩ යකා කස්ටිය මේ 17 වෙනිදා.
ReplyDeleteඔයාල ගිය පාරෙම තමා.
ReplyDeleteඔන්න එහෙනම් මේ ගමන යන්න බැරි වුන අයට චාන්ස් එකක්! නරකද ගමන ගැන පොඩි ප්රචාරයක් දුන්නොත් :)
ReplyDeleteමේ 17 එන්න යනවනම්. වැඩිදුර විස්තර Facebook එකේ Yakada Yaka SriLanka Railways group එකේ තියනවා. හැබැයි අපි මේ හයික් එක ඩීප්ස්ල යන්න කලින් plan කරල තිබුනෙ. බහුතරයකට පුළුවන් දවසක් එනකන් ගොඩක් පස්සට වැටුන දිනේ ඒකයි.
ReplyDeleteවැඩිදුර විස්තර Facebook එකේ Yakada Yaka SriLanka Railways group එකේ තියනවා. දුම්රියට ආදරය කරන හැමෝටම ආරාධනා කරනවා.
ReplyDeleteරේල්වේ හයික් ඇඩ්වෙන්චර් :)
ReplyDeleteආහ්! නැතුව නැතුව :D බොහොම ස්තුතියි Beetle Bailey :)
ReplyDeleteඅර තැලීමේ මෙහෙයුම ගැන ලියනවද නැද්ද කියලා මම මේ කල්පනා කොර කොර ඉන්නේ . ඒක ලිව්වොත් ඇඩ්වෙන්චර් එක මෝඩ වෙයිද මන්දා
ReplyDeleteෂේප් එකේ වහිනවාද ධාරානිපාතෙන් දෙනවද?
ReplyDeleteඅද නම් ධාරානිපාතෙන්
ReplyDeleteරේල් පාරේ ගමන් කරන්නන්ට අච්චු කරනු ලැබේ. it's illegal to walk along the railroad tracks
ReplyDeleteරේල් පාරේ ගමන් කරන්නන්ට අච්චු කරනු ලැබේ. it's illegal to walk along the railroad tracks
ReplyDeleteදීප්ස් අක්කා රේල් පාරක යන්න කලින් ඒ ගැන අවසර ගන්න ඕනේ කියලා මතක් කලොත් හොඳයි නේද .අපි නම් අවසර අරගෙන ගියේ.17 වෙනිදට යන කට්ටියත් එහෙමයි ........:D
ReplyDeleteඔන්න ඔහේ ලියලා දාන්න .........:D
ReplyDeleteඔව් ඒ ගැන ලියන්න ඕනේ. ලිපිය අප්ඩේට් කරන්නම්. නැත්තම් කියවන අය හිතයි අපි නීති විරෝධී වැඩක් කළා කියලා
ReplyDeleteඅපි නම් අවසර අරගෙන ගියේ.
ReplyDeleteඅපි අවසර අරගෙන ගියේ.
ReplyDeleteමේ අර ලක්බිමේ තිලක් සේනාසිංහල ගිය ගමනද?
ReplyDeleteහෑ? ඒ මොකක්ද ඒ? මම නම් දන්නේ නැහැ ඒ ගමන ගැන
ReplyDeleteමටත් රේල් හයික් එකක් යන්න හිතෙනවා....
ReplyDeleteපේරා කැම්පස් එකට ආපු වෙලාවක මාත් නැග්ග ඔය ඩෝසන් කුලුනට. වටෙ දර්ශනයනම් පුදුම ලස්සනක්.
ReplyDeleteඔව් හරිම ලස්සනයි :)
ReplyDeleteela
ReplyDelete